Corona Infolijn
02/550 01 00
Maandag tot vrijdag (10u tot 18u) of stuur een mail naar je Connections travel shop of naar het Customer Service Center indien je online reserveerde.
02/550 01 00
Corona Infolijn
Maandag tot vrijdag (10u tot 18u) of stuur een mail naar je Connections travel shop of naar het Customer Service Center indien je online reserveerde.
Corona Infolijn
02/550 01 00
Maandag tot vrijdag (10u tot 18u) of stuur een mail naar je Connections travel shop of naar het Customer Service Center indien je online reserveerde.
MELDINGSPLICHT UITZONDERLIJKE MAATREGELEN OP BESTEMMING
Connections kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet meedelen van informatie waarover het zelf redelijkwijze niet kon beschikken op het ogenblik van reservatie. We raden je aan om 72 uur voor vertrek nogmaals te controleren of er wijzigingen zijn aan de speciale maatregelen op de door jou geboekte bestemming. Dit betreft zowel uw heenreis als uw terugkeer. Dit kunnen formulieren of andere officiële documenten zijn die moeten worden verstrekt en / of een covid-test voor de terugvlucht die kan worden aangevraagd door de regering van het bezochte land, de Belgische regering of de luchtvaartmaatschappij. Zorg ervoor dat je ten allen tijde op de hoogte blijft.
Je wenst te reserveren
In ons ruime aanbod aan vluchten ziet u eveneens een aantal bestemmingen waarvan de landsgrenzen nog gesloten zijn. Op deze bestemmingen zijn essentiële reizen toegelaten mits de nodige reisdocumenten & toelatingen. Dit is vaak eveneens het geval in transit zones bij een tussenstop.
Informeer steeds bij ambassade of consulaat van de tussen en/of eindbestemming. Connections kan niet aansprakelijk gesteld worden bij weigering aan de check-in.
We raden je aan om 72 uur voor vertrek nogmaals te controleren of er wijzigingen zijn aan de speciale maatregelen op de door jouw geboekte bestemming. Dit betreft zowel je heen- als terugreis. Dit kunnen formulieren of andere officiële documenten zijn die moeten worden verstrekt en/of een covid-test voor de heen- en/of terugvlucht die kan worden aangevraagd door de regering van het bezochte land, de Belgische regering of de luchtvaartmaatschappij. Zorg ervoor dat je ten allen tijde op de hoogte blijft.
Je reserveerde
Flight Only
Je hebt enkel een vlucht geboekt bij Connections. In dit geval is de luchtvaartmaatschappij de eindverantwoordelijke. Zij is in principe verplicht om de niet uitvoerbare of de door haar geannuleerde vlucht binnen een termijn van 14 dagen terug te betalen. Door de gevolgen van de wereldwijde verspreiding van Covid-19 is het echter voor haar niet mogelijk om aan deze verplichting te voldoen. Luchtvaartmaatschappijen hanteren elkeen hun eigen richtlijnen en procedures. Ondertussen ijvert Connections samen met de beroepsverenigingen voor standaardisering. Als wettelijk doorverkoper beheren en behandelen wij je dossier maar zijn we echter genoodzaakt de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij(en) in kwestie te respecteren. Wij behandelen elke aanvraag met zorg in functie van de afreisdatum.
Pakketreis / samengestelde reis van Connections
Je reserveerde een volledig uitgewerkte reis bij Connections, dit wil zeggen dat je niet enkel je vlucht maar minstens ook een tweede reiselement reserveerde zoals je verblijf, transfers, een huurwagen en/of excursies.
Pakketreis bij een Belgische Tour Operator
Je reserveerde een pakketreis van minstens twee reisdiensten via een van onze partners zoals TUI, Corendon, Transeurope, Livetotravel, Gallia, Rainbow-Uniclam, Luxair,..